خوب و خرسی

Practice makes PERFECT
Good Luck ;-)

سلام خدا!!

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

سلام خدا! مرسی به خاطر همه چیزای خوبی که پیش روم میذاری!

رتبه مو خیلی دوست دارم عددشو! به فال نیک گرفتم ان شالله که امسال سال خوش یمنی هست برام!! عدد جادویی دوست رضا ایناس!!

خداجونم!! مرسی تیکه اولشو که خوب پیش رفته لطفا از این به بعدشم یه کار کن همونی که میخوام بشه خدایا لطفا خوشحالم کن! شگفت زده م کن از بس اتفاقای خعلی خعلی خوبی که همیشه آرزوشو داشتم و یه عالمه چیزای خوبی که حتی در مخیله م نمی گنجه برام پیش میاد!!

خدایا من خیلی آرزو می کنم چون تو خیلی خدای بزرگی هستی!! حیفه که آدم کم بخواد! حیفه که آدم خدا به این خوبی داشته باشه و بد زندگی کنه سخت زندگی کنه نیس واقعا؟!

ای پیوند دهنده ی استخوان شکسته سلامتی کامل به همه عطا کن

خدایا به خاطر همه ی نعمتایی که بهم دادی سپاس گزارم 

به خاطر همه ی گناهانم ازت شدیدا عذر میخوام 


خداجونم، من کلی می ترسم و استرس دارم! یه وقتایی ناراحتم و حسادت می کنم! البته این روزا دارم یاد می گیرم خوش بخت تر باشم و شکرگزارتر و کمتر حسادت کنم!! ولی هنوزم کمی هستش! دوست دارم یاد بگیرم کاملا بدون نگرانی و استرس های بیخود و پیشگویی منفی زندگی کنم

خدایا!! ولی خودت هوامو داشته باش! به یه چیزایی که فک می کنم زهره ترک میشم!! خدایا همه ی این چیزا رو می سپارم به تو!! تو طاقتشو داری٬ علمشو داری تواناییشو داری! به بهترین حالت تغییرشون بده لطفا!

ینی در مثبت ترین حالت ممکن چه اتفاقی می افته؟!!!

خدایا حواست بهم هست دیگه نه؟

خیالم راحت باشه؟

خودمو سپردم به تو!!

میخوام گریه کنم!

خدایا من از آمپول می ترسم از خون از محیطای پزشکی!! خودت دوسم داشته باش!! خودت لطفا از الان تا آخر عمرم منو همیشه سلامت بدار!! مرسی!

خدایا مامان دوستمم سلامت بدار!! آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
kherci