خوب و خرسی

Practice makes PERFECT
Good Luck ;-)

مروری بر سال 2017، کریسمس

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ

خدای عزیزم سال 2017 یکی از بهترین سال های زندگیم بود پر از کلی اتفاقای خوب و کلی هدیه
کلی اوقات خوش. دو تا مسافرت. اوقات دل انگیزی که در کنار بچه های کمپ داشتم و نقاشی می کشیدم و کارتون نگاه می کردم. 
دانشگاه خوب و دو تا استاد خیلی ژیگول که با دیدنشون قلبم پر از شادی می شد. کلی سلامتی. کلی طرز فکر جدید و کلی روحیه قوی تر شدن. 
ازت حسسسسابی سپاس گزارم و آرزو می کنم سال 2018 بهترین سال زندگیم باشه.
آرزو می کنم سال 2018 سالی پر از فراوانی پر از خوشی پر از لحظات خوبی که با دوستانم دارم و پر از سلامت تر شدن و سبکبال تر شدن و با ایمان و روحیه قوی تر شدن باشه. آرزو می کنم خدا بهم همه چیزای خوبو عیدی بده من جمله یه معدل A و ارائه های 20 و همه ی نمره هام A بودن. آمین.
کریسمس مبارک :)
سلام حضرت عیسی که مرده ها رو زنده می کردی. سلام بر تو که معجزه خداوندی. 
سلام بر تو که به مردم یاد دادی با اندیشه های نیکو خالق زندگیشون باشن. 
سلام بر مادر نازنینت که همیشه متوجه خداوند بوده.
سلام!
یه کمی عجیبه آدم به پیامبر خدا بگه تو! این تویی از سر محبت و ارادت و اشتیاقه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
kherci