خوب و خرسی

Practice makes PERFECT
Good Luck ;-)

سلام خدا جونم مرسی!

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خدایا مرسی شریف قبول شدم :*‌ :* :*

خدایا لطفا هرچه بیشتر و بیشتر آدمای مثبتو اطراف من بپراکن آمین!

خدایا ازت متشکرم به خاطر این همه عشق و اشتیاقی که به زندگی دارم! هزار بار شکرت!!

واوووو! من هنوز نصفه مو پیدا نکرده کلی چیز دارم که به بچه هام یاد بدم و کلی کار برا انجام دادن دارم تا بتونم مامان خوب و شگفت انگیزی باشم!ea 

کمکم کن! 

راستی خدایا! میشه یه کار کنی بچه هام خیلی خیلی خوشکل و سفید و موطلایی بشن؟!! ea یه وقت ناراحت نشیا من خیلی خیلی خودمو همین رنگی و همین شکلی دوس دارم کلی هم ازت ممنونم ولی دوس دارم بچه ها م این شکلی شن ea!(اگه صلاح می دونی!!)

در کل مرسی کلی دوستت دارم! به نظرم تو خیلی قشنگی!! آدم وقتی به زیباییت نگاه می کنه عاشق میشه و هر چیز ناراحت کننده ای از یادش میره!

به خاطر بدی هایی که به خودم کردم ازت معذرت میخوام!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۰
kherci