خوب و خرسی

Practice makes PERFECT
Good Luck ;-)

نکته اخلاقی

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

سلام خدا 

از دست خودم کمی دلگیرم!

از تو هم متشکرم!

امروز دیدم یه آدمی که می تونه خیلی عصبانی شه می تونه چقد مهربون باشه 

نمی خواستم اینطوری خدافظی کنم

اصلا خدافظی نکردم در واقع!!

خدایا من دوست دارم هر جا میرم نام نیکو ازم بمونه!! ولی هی یه طوری میشه!

اگه دو سه روز این هفته رو می رفتم نمی مردم! 

اگه می گفتم ساعتشو کم کنن قبول می کردن

اصلا من در اثر خشم یهو تصمیم گرفتم دیگه نرم!! در حالیکه باید خیلی قبلتر از اینا مشکلمو حل می کردم که کار یهویی تموم نشه

هه

خب!

مرسی! آرزومو برآورده کردی!! ولی نه به اون شکلی که میخواستم!! خدایا چگونه ها از آن خودته! ولی دیگه لطفا یه کاری کن یه آبرو حیثیتی هم برا ما بمونه! مرسی!!

خدایا لطفا یه جوری درست و راستش کن من نمی خواستم کسی به دردسر بیفته فقط خوابم می اومد و خیلی خسته شده بودم و امروز داشتم از درد می مردم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
kherci