خوب و خرسی

Practice makes PERFECT
Good Luck ;-)

یه آرزو!

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۴ ب.ظ

سلام خدا!

می دونم که همیشه حواست بهم بوده و هوامو داشتی!

ولی من واقعا واقعا واقعا آرزو دارم برنده شم! لطفا یه کاری کن من قبول شم

آمین :(


سلام خدا جونم! مرسی برنده شدم!!
خدایا من جدیدا خیلی علاقه مند شدم به انیمیشن! ینی علاقه که همیشه داشتم ولی الان فهمیدم که it's the one! 
خدایا به نظر می رسه آمریکا تنها و بهترین جای دنیاست برای این کار
ولی یه احساس گناه و عذاب وجدانی بهم دست میده وقتی فکرشو می کنم!‌ اگه خودت شخصا بهم می گفتی که اشکالی نداره و راهمو هموار می کردی دیگه مشکلی نداشتم! 
خدا جونم! بهم راهنمایی می کنی؟
خیلی از این چن تا عکس blue sky studio خوشم اومد! آرزو دارم منم یه روز یه world class studio داشته باشم
در میان مردمی باهوش و با استعداد ان شاالله! 
آمین!
من دوس دارم آمریکا باشم راستشو بخوای بدونی!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
kherci